شریعتی گفت: از نمایندگان منتخب مردم در یازدهمین مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود رفع مشکلات خوزستان را در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز چهارشنبه ۱۴ خردادماه، جلسه‌ای به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور جمعی از نمایندگان مجلس که به دعوت نمایندگان استان، به خوزستان سفر داشتند در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی گفت: امروز نمایندگان مجلس بازدید‌هایی از مناطق مختلف روستایی، شهری و تاسیسات نفتی در اهواز داشتند و مسائل مختلف را مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه در این جلسه از نظرات نمایندگان سایر استان‌ها بهره بردیم و در جریان برخی مسائل قرار گرفتند اظهار داشت: نظر نمایندگان این بود که به استان خوزستان کمک و حمایت کنند و ما هم استقبال کردیم و امیدواریم رابطه خوب و مناسبی بین ما و نمایندگان مجلس برقرار شود تا بتوانیم از توان و پتانسیل آن‌ها برای پیشبرد توسعه و آبادانی این استان بهره ببریم و خارج از مسائل منطقه‌ای برای خوزستان که یک استان ملی است و شرایط آن بر کل کشور اثرگذار است بتوانیم با نگاه ملی کمک و حمایت کنیم.

شریعتی تصریح کرد: هرچه نبض خوزستان بهتر بزند نبض اقتصاد و توسعه کشور بهتر خواهد زد و یک رابطه دو سویه است که همه ما خواستار آن هستیم، چراکه خوزستان دین خود را به انقلاب و نظام و کشور به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری ادا کرده است و ان شاءالله کشور هم در عین اینکه تا امروز در حد توان و بضاعت خود، حق استان را ادا کرده با کمک نمایندگان عزیز بهتر و بیشتر از آن ادا نماید و حال و روز این استان پهناور بهتر از شرایط فعلی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.