رئیس پلیس فتای استان قم به تازه واردان بازار بورس هشدار داد نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ علی موالی،رئیس پلیس فتای استان قم اظهارکرد: یکی از مواردی که می‌تواند مورد سوءاستفاده مجرمان سایبری قرار بگیرد، ورود تازه‌واردان به بازار بورس است که شاید اطلاعات کامل و کافی برای ورود به این عرصه را ندارند و در معرض تهدید و آسیب هستند.

او افزود: ازآنجایی‌که عرضه برخی از محصولات، کالا‌ها و سهام‌ها ازجمله سهام عدالت در بازار بورس آغاز شده و به هموطنان این امکان داده‌شده است که خودشان سهام خود را مدیریت کنند لذا برخی از هم‌وطنان  با مراجعه به کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی اقدام به فعالیت در این فضا می کنند که شاید اطلاعات چندانی در این زمینه نداشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان قم افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که تازه واردان بازار بورس باید رعایت نمایند این است که نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند چراکه در غیر این صورت ممکن است برخی از افراد سودجو با در اختیار داشتن رمز عبور اقدام به خریدوفروش سهام نموده و زمینه زیان دیدن قربانی را فراهم آورند.

سرهنگ موالی در پایان تاکید کرد: هموطنان گرامی برای فعالیت در بازار بورس، ابتدا آموزش‌های لازم برای فعالیت در این فضا را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار