مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد به صورت مجازی و آنلاین در امام زاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دراین مراسم که بدون حضور مردم برگزار شد،گفت: مکتب امام خمینی (ره) بر سه عنصر عقلانیت، معنویت و عدالت پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه گرامی داشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد ،عنصر مکتب عقلانیت و به نام اسلام ناب محمدی و دور از هر گونه افراط و تفریط به جهانیان معرفی شده است.

او گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر پایه توحید و اخلاص بنا نهاد و در همه کار‌های خودش رضایت خداوند را در نظر گرفت.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود:اکنون نیز رهبر معظم انقلاب با اتکال به خداوند، ایمان به مردم، حمایت از مستضعفان، مخالفت با استکبار جهانی این انقلاب را به جهانیان معرفی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: عنصر مقاومت از ویژگی‌های اساسی امام خمینی (ره) بود که رهبر فرازنه انقلاب نیز بر آن تاکید فراوان دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.