سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر از لزوم رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان با توجه به برگزاری نماز جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: با توجه به لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی جهت پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (کووید ۱۹) لازم است نمازگزاران عزیز شرکت کننده در نماز جمعه، نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

او ادامه داد: نمازگزاران محترم توجه داشته باشند که قبل از خروج از منزل وضو گرفته و با طهارت وارد مصلی مسجد محل برگزاری نماز جمعه شوند، حتی الامکان قبل از حرکت، اقدام به استفاده از ماسک و دستکش نمایند، جهت شرکت در نماز جمعه، سجاده و مُهر شخصی و بانوان چادر نماز شخصی به همراه داشته باشند و در صورت داشتن علائم آنفلوانزا و یا سرماخوردگی از شرکت در نماز جمعه خودداری نمایید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر اظهار کرد: افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص تا برقراری شرایط عادی از حضور در نماز جمعه و اماکن شلوغ خودداری نمایند، با توجه به لزوم رعایت موازین بهداشتی، از به همراه آوردن کودکان و نوزادان خودداری به عمل آید، جهت کفش‌های خود حتماً پلاستیک نایلون شخصی به همراه داشته باشند و حتما ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضروری است از دست دادن و مصافحه کردن اجتناب کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.