صفحه منتسب به سپهبد شهید سلیمانی تصویر نوشته‌ای را طبق روال هر شب جمعه در ساعت ترور ایشان منتشر کرد.

سردار سلیمانی: خدایا میدانی که دوستت دارمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته ساعت ۱:۲۰ بامداد جمعه درست در لحظه ترور تلخ سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بخشی از وصیتنامه سردار دل‌ها در قالب تصویر نوشته‌ای منتشر می‌شود که این هفته با عنوان «خدایا میدانی که دوستت دارم» از زبان ایشان منتشر شد که در ادامه این لوح را با متن کامل آن مشاهده می‌کنید.

«عزیزم! من از بیقراری و رسواییِ جاماندگی، سر به بیابان‌ها گذاردهام؛ من به امیدی از این شهر به آن شهر و از این صحرا به آن صحرا در زمستان و تابستان میروم. کریم، حبیب، به کَرَمت دل بستهام، تو خود میدانی دوستت دارم. خوب میدانی جز تو را نمیخواهم. مرا به خودت متصل کن.»

سردار سلیمانی: خدایا میدانی که دوستت دارم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
خوشا به سعادتش
واقعا حیف شد خدا لعنت کند ترامپ شمر را که حاج قاسم عزیز را از ما گرفت
Netherlands
بهرامی
۰۱:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا را دوست داشتی..اما خدا تو را بیشتر دوست داشت اونقدر زیاد که مهرت را به دل همه ی ایران انداخت و هزاران نفر را عاشق تو کرد قاسم سلیمانی. نیستی که ببینی حالا فقط بچه های خودت نیستن که شبها با چشم تر میخوابند،حالا فقط بسیجی ها و سپاهی ها نیستن که جونشون واسه حاج قاسم در میره،کاش از دنیایی که در اون به سر میبری،شاید از همون باغی که توی خواب به زینبت گفته بودی، یه نگاهی هم به زمین ما بندازی تا ببینی که چطور بعد پنج ماه هنوز هم اشکمون را درمیاری،چطور واست بغض میکنیم،چقدر دلتنگتیم.. آره حاج قاسم! ما به واسطه تو عشق را تجربه کردیم، عشق اون هم در قرن 21 !!! تو خدا را خیلی دوست داشتی اما خدا تو را بیشتر دوست داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
امام حسن (ع):
هر که خدا را بندگی کند، خدا همه چیز را بنده او می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
هر موقع که عکس سردار دلهارومیبینم از دل دلتنگی قلبم درد میگیره.........چه تصویر های با شکوهی داری سردار من.........هوای ما رو داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سردار دلتنگتیم. غروب جمعه ها همیشه دلگیر بوده ولی شما هم روز جمعه ترکمان کردین و غروب های جمعه دلگیرتر از قبل شد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ باز هم از ایران تشکر کرد !!! . خیلی پر رو و بی شرم و بی شرف و بی وژدان هستی ناجوانمرد سفاک تروریست تشکر و التماس نکن که اصلا به حالت ذره ایی فایده ندارد خبیث ملعون گوشاتو می برن میزارن کف دستت انقلابیون مستضعفین رنگین پوستان کشورت مانند پرچم کشورت به آتیشت می کشن و تیکه تیکت می کنند شیطان صفت وحشی بی اصل و اصالت حرام لقمه ترامپ شیاد دروغگوی تروریست قمارباز نژادپرست باجگیر قاتل سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و یاران صدیقش قاتل سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و قاتل سردار دلهای تمامی آزاده اندیشان عادل عدالت خواه مومنین مستضعفین سر تا سر جهان قاتل کودکان مظلوم یمنی جنایتکار نسل کشی مسلمانان میانمار و هندوستان و افغانستان و سوریه و عراق و ایران و غیره ...قاتل سباه پوستان رنگین پوستان مستضعفین مظلومان آمریکا تو و همدستانت رو باید به جهنم اسفل السافلین بی اندازند نکبت های صهیونیستی فروپاشی و نابودیتان بسیار نزدیک است و به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد نژادپرستان فراعنه برده داران ظالم و ستمگر تو و دارو دسته بی رحم و سفاکت و همپیمانانت در سر تا سر جهان به زودی نابود خواهید شد و مومنین مستضعفین پیروز خواهند شد که این وعده خداوند جل جلاله است .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار