مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از ایمن سازی محور ایلام-سیروان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید نماینده مردم ایلام از محور ایلام-سیروان، گفت: عملیات اجرایی پروژه راه سازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است.

او بیان کرد: این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری‌های به عمل آمده آغاز شده و هم اکنون پیمانکاران در ۲ قطعه مشغول فعالیت هستند.

کاظمی اظهار کرد: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است.

او مطرح کرد: قطعه دوم نیز به طول پنج کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: احداث این پروژه ۷ کیلومتری، ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می‌کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت که در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.