معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان با آغاز امتحانات دانش آموزان انجام می‌شود.

خانواده‌ها نگران برگزاری امتحانات دانش آموزان نباشندمنوچهر کرمی، معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به اینکه نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی از آغاز بازگشایی مدارس در استان انجام شده است گفت: خوشبختانه تخلف و مشکل حادی در زمینه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان همدان وجود نداشته، اما در مواردی محدود نواقصی وجود داشته که تذکر دادیم.

او افزود:دانش آموزان نباید در مدرسه به مدت طولانی تجمع کنند.

معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:دانش آموزان باید برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس مرتب دست و صورت خود را بشویند و از دست دادن و در آغوش گرفتن همکلاسی خود خودداری کند.

کرمی در ادامه تاکید کرد مردم باید در پیک دوم بیماری کرونا و برای کنترل ابتلا به این بیماری هوشیار‌تر باشند.

او افزود: از اسفند تا کنون هزار رو صد سه مورد قطعی به بیماری کرونا ویروس در همدان به ثبت رسیده است.

کرمی با بیان اینکه ۹۱۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند، ابراز داشت: متاسفانه ۱۱۶ نفر فوت شدند و ۷۱ مورد در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

این مسئول با بیان به اینکه رعایت نکات بهداشتی و شست و شوی مکرر دست و صورت و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی الزامی است گفت: از مردم می‌خواهیم برای قطع زنجیره کرونا ویروس با ما همکاری داشته باشند و بجز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند. 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کرونا ویروس ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.