امام جمعه آبادان گفت: مدیری که نمی تواند کار کند نباید در این شهر مسئولیت بگیرد. از مطالبه گران باید حمایت کرد.

مدیری که نمی تواند کار کند نباید در آبادان مسئولیت بگیردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت السلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در نشست شیوخ عرب، بزرگان و جوانان آبادان با امام جمعه شهرستان گفت:مردم آبادان در ۴۱ سالی که از انقلاب می گذرد همواره در تمام صحنه های ملی، مذهبی حضور داشته و حمایت خود را از اسلام، انقلاب، ولایت و نظام به اثبات رسانده اند.

او افزود: هر کسی که بخواهد برای مردم قدمی بردارد، باید برای خودش این اصل را افتخار بداند.

امام جمعه آبادان  ادامه داد: مردم آبادان علیرغم همه محرومیت ها، کمبودها و هجمه هایی که وجود دارد، آفریننده بزرگترین افتخارات هستند.

حجت السلام و المسلمین ابراهیمی پور  گفت: این مردم با وطن دوستی، ایمان، اعتقاد، عشق به اسلام و اهل بیت علیرغم همه سختی هایی که وجود داشت هیچگاه در مقابل بیگانگان تن به ذلت ندادند.

او افزود: مدیری که نمی تواند کار کند نباید در این شهر مسئولیت بگیرد. از مطالبه گران باید حمایت کرد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اگر کسی بتواند به این مردم خدمت کند در اثر خدمت به این مردم است که عزت پیدا می کند گفت:در همه جا بر این نکته تاکید شده که حق مردم آبادان محروم شدن از ابتدایی ترین امکانات نیست.

حجت السلام و المسلمین ابراهیمی پور تصریح کرد:برای شناسایی و رسیدگی به مشکلات آبادان نیاز به مشورت بزرگان و سران عشایر است، شیوخ، بزرگان، جوانان، گروه های مردم نهاد ظرفیتی هستند که با استفاده از آنها می توان در جهت رفع مشکلات شهر قدم برداشت.

او با اشاره به اینکه اگر مشکل معیشتی و اقتصادی مردم حل بشود، شاهد سرقت و دزدی در آبادان نخواهیم بود گفت:فعال شدن شهرک های صنعتی در آبادان می تواند باعث ایجاد اشتغال بیش از پنج هزار نفری در شهرستان بشود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.