حوزه‌های امتحانات نهایی آبادان ضدعفونی شد

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه نگرانی اولیای دانش آموزان برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و درست است، گفت: این اطمینان را به اولیا می‌دهیم که ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در حوزه‌ها، امتحانات در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی برگزار می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت حفظ و سلامت دانش آموزان ادامه داد: امتحانات نهایی در ۲۳ حوزه برگزار می‌شود و به صورت مداوم، قبل و بعد از برگزاری امتحان ضدعفونی می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: اولیا نگران ایمنی بهداشتی امتحانات نهایی پایه دوازدهم نباشند تمامی حوزه‌ها ضد عفونی شده اند و از ازدحام در محل حوزه‌های امتحانی خود داری کنند.

رمضانی ماسک را برای دانش آموزان و ناظران حوزه‌ها الزامی دانست و با اشاره به ممنوعیت آوردن وسایل غیرضروری گفت: برای ایمنی و سلامت دانش آموزان ورود هرگونه جزوه به حوزه‌های امتحانی ممنوع است و طبق برنامه ریزی از تجمع دانش آموزان جلوگیری می‌شود.

او از همراهی سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، شهرداری، هیئت رزمنگان، عتابات عالیات، پالایشگاه، دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز بهداشت تشکر و قدر دانی کرد.

گفتنی است آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم مطابق تصمیم وزارت آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز ۱۷ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آقا اینجوری نمیشه بچه ها همشون از درساشون عقب افتادن وبعضی معلما حتی به نصف کتاب نرسیده اند بعد چجوری میخوان قبول بشن
میشه تلاش دوازده سالشون به خاطر یک بیماری رو از دست بدن