مسئولان چین در تلاش هستند که سینما‌های این کشور را به زودی بازگشایی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، مسئولان چینی کار‌های مقدماتی مورد نیاز برای بازگشایی سینما‌ها را پیش می‌برند.

مقامات این کشور بدون اشاره به اینکه آیا سینما‌ها به طور همزمان بازگشایی می‌شوند و یا طبق شرایط ویروس کرونا در هر منطقه بازگشایی‌ها صورت خواهد گرفت، اعلام کرده اند که تاریخ انتشار و اکران فیلم‌ها در سراسر کشور باید یکسان باشد.

فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان یکی از عناوین سینمایی هالیوود است که قرار شده در روز‌های ابتدایی بازگشایی سینما‌ها در چین اکران شود. مسئولان یکی از مهمترین سینما‌های زنجیره‌ای این کشور اعلام کردند نسخه ۴DX این فیلم سینمایی در تمامی سینما‌ها اکران می‌شود.

مسئولان چین به دنبال فیلم‌های بلاک باستری هستند که میزان تقاضای بالایی از سوی مخاطبان دارند. سینما‌های کشور چین، در اواخر ماه ژانویه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شدند. تخمین تحلیلگران نشان می‌دهد تنها در دو ماه ابتدایی تعطیلی‌ها، بیش از ۲ هزار سینما در چین به طور کلی بسته شدند.

شورای عالی اداری چین در هشتم ماه می‌ گفته بود، اماکن سرگرمی سربسته مثل سینما‌ها و تئاتر می‌توانند با اقدامات مناسب بهداشتی مجدداً باز شوند. پیش بینی می‌شد بعد از دو جلسه سیاسی مهم چین در تاریخ ۲۸ می، سینما‌ها باز شوند اما این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار