کاهش ‍ ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد در جاده‌های استان، در تعطیلات اخیر، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت:از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه ، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

شهامت افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محور‌های مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است.

شهامت اظهار داشت: در  پانزدهم خرداد ماه، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

او با بیان اینکه در این مدت، خروج ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است افزود: روز گذشته، تردد در محور‌های استان، نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

شهامت عنوان کرد: بیشترین تردد در جاده‌های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰ درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد و مازندران با چهاردرصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از تردد‌ها هم مربوط به خودرو‌ها با پلاک‌های خراسان شمالی بوده است.

او درباره ترافیک در محور‌های استان در چهاردهم خرداد ماه اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.