مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان، از خرید یک دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ولید کوتی، مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان، گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز سنترال به عنوان دستگاه دوم و کمکی در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان که  در حال حاضر مختص بیماران کرونایی است، به منظورجبران کمبود اکسیژن مدیکال بیمارستانی با اعتبار ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از منابع داخلی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خریداری شد.

او افزود: با راه اندازی این دستگاه اکسیژن ساز جدید و پیشرفته  تمامی واحدها و بخش های بیمارستان از اکسیژن مطلوب که دارای فشار مناسب است، بهره مند میشوند.

مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان ادامه داد: پیش از این ، اکسیژن بیمارستان  از طریق  دستگاه اکسیژن سازقدیمی و کپسول تهیه و تامین می شد اما با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل روزانه  کپسول، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوبی خواهد رسید.

ولیدکوتی در پایان تصریح کرد: اکسیژن یکی از عناصر حیاتی برای بیماران است، کلیه بیماران مبتلا به امراض قلبی، ریوی، پیوندی، بیماران مجروح شیمیایی و تمامی عملهای جراحی و بیماران کرونایی نیازمند اکسیژن بیمارستانی هستند.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.