رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سه هزار و ۱۷ نفر از شهروندان این استان با تماس به شماره تلفن ۱۱۵ از مرکز اورژانس این دانشگاه به صورت تلفنی در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی مشاوره گرفتند.
دکتر فریبرز راشدیدر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: یک پزشک عمومی در مرکز اورژانس زاهدان برای هدایت بیماران اورژانسی و ارتباط با تکنسین در صحنه تصادف و پیگیری روند رسیدگی به بیمار در مرکز اورژانس حضور دارد.
او بیان کرد: همچنین در هر شیفت سه نفر کارشناس تریاژ برای پاسخگویی و راهنمایی تماس گیرندگان حضور دارند، اما مشاورههای تخصصیتر به پزشک ارجاع میشود.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه از ۲۳ هزار و ۶۲۸ تماس تلفنی با مرکز اورژانس چهار هزار و ۹۸۳ تماس منجر به ماموریت شده گفت: هشت هزار و ۲۵۶ تماس تلفنی نیز در این مدت مزاحمت تلفنی ثبت شده است.
انتهای پیام/گ