مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: پارسال ۲۰۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان از آموزش‌های شغلی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: پارسال ۲۰۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان از آموزش‌های شغلی در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.

او بابیان اهمیت حرفه‌آموزی و آموزش شغلی در پایدار سازی اشتغال مددجویان تحت حمایت، افزود: ۲۰۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در سال گذشته از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد  ادامه داد: در این مدت ۴۹ درصد مددجویان در دوره آموزش پایدارسازی، ۳۲ درصد آموزش مقدماتی شغلی و ۱۹ درصد آموزش مهارتی شرکت کردند.

شجاعان تاکید کرد: آموزش‌های مقدماتی اشتغال موجب توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی آنان در حوزه کسب‌ و کار می‌شود و هدف نهایی از این آموزش فراهم‌سازی فضای کارآفرینی برای تمامی مستعدان اشتغال، مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی و افراد بکار گمارده شده از طریق کاریابی و همچنین دانش آموزان معرفی‌شده از سوی حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد است.

او تصریح کرد: آموزش‌های مهارت‌آموزی اشتغال به‌ منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت اولیه و باهدف ایجاد اشتغال و یا به‌کارگماری کارآموزان در بنگاه‌های اقتصادی فعال ارائه می‌شود و آموزش‌های پایدارسازی و توسعه اشتغال نیز برای ارتقای سطح دانش فنی و افزایش بهره‌وری فعالیت افراد دریافت‌کننده خدمات اشتغال و کاریابی از طریق آشنایی با نوآوری‌های علمی یا تجربی درزمینهٔ شغلی آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: پارسال ۱۸۲ مورد کاریابی نیز برای مددجویان تحت حمایت جویای کار انجام‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.