نوذر امامی از بهسازی و بازآفرینی خیابان امید نوروزی شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوذر امامی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به بررسی این موضوع در یکصد و پانزدهمین جلسه کمیسیون، از بهسازی و بازآفرینی خیابان امید نوروزی شیراز خبر داد.

او گفت: تشکیل کمیته‌ای با حضور معاونت شهرسازی و معماری به عنوان دبیر و هماهنگ کننده و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک طراحی شهری و گردشگری برای بررسی ابعاد مختلف این موضوع و ارائه ماحصل آن در مدت سه هفته از تصمیمات کمیسیون بود.

امامی، ارائه گزارش معاونت شهرسازى و معمارى و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۶ در خصوص ارائه خدمات شهرسازى غیر حضورى (صدور پروانه، پایان‌کار، عدم خلافی، تفکیک و...) را از موضوعات دیگر دستورکار برشمرد و افزود: مقرر شد معاونت شهرسازی و معماری هر سه ماه یک‌بار گزارش ارائه‌ی خدمات غیر حضوری را به کمیسیون ارائه کند.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه ضوابط اراضی شهرک شهید بهشتی نیز در این کمیسیون بررسی شد، اظهار کرد: بنا شد معاونت شهرسازی و معماری نسبت به تهیه طرح به صورت پهنه‌ای با ضابطه مورد نظر (ضمن در نظر گرفتن حقوق مکتسبه) و قبل از ارجاع مجدد به کمیسیون ماده ۵ اقدام و نتیجه در مدت یک هفته به کمیسیون شهرسازی و معماری ارائه شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار