معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: آموزش عمومی برای جلوگیری از آتش سوزی در جنگل‌ها باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به آتش سوزی روز‌های اخیر جنلگ‌های زاگرس گفت: طرح مقابله با آتش سوزی در جنگل‌ها باید از قبل چاره اندیشی شود و همه ادارات در زمان بحران باید همکاری داشته باشند.

او افزود: اداره آب منطقه‌ای استان باید ۴ ست غواصی را خریداری کند و در اختیار هلال احمر قرار دهد تا زمان زمان غرق شدن افراد در کانال‌ها و سد‌ها استفاده شود.

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز گفت: در زمان وقوع آتش سوزی‌ها هماهنگی‌ها انجام شده تا همه‌ی ادارات با همه‌ی امکانات در اختیار مدیریت بحران قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: آموزش‌های عمومی به مردم و هماهنگی با دهیاران برای پیشگیری از آتش سوزی‌ها و همکاری در زمان آتش سوزی‌ها نیز انجام می‌شود.

رئیسیان مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: گشت‌های بازرسی در مکان‌های گردشگری مانند بسطام و شهمیرزاد جهت جلوگیری از هرگونه آتش سوزی باید حضور داشته باشند.

او افزود: مدیریت نجات افرادی که در استخر‌ها و سد‌ها غرق می‌شوند بر عهده هلال احمر است و دستگاه‌های دیگر نیز باید همکاری داشته باشند.

حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این جلسه گفت: توزیع بروشور و تابلو نویسی و دیوار نویسی جهت جلوگیری از آتش سوزی می‌تواند موثر باشد که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار