عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به کمک‌هایی که از وزارت ورزش می‌گیریم از فیفا درخواست کرده ایم که شخص وزیر به صورت افتخاری در مجمع حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساسنامه این فدراسیون که روز گذشته به فیفا ارسال شد، اظهار داشت: پیش از این، تمام تاریخ‌های رفت و برگشت نامه نگاری ما با فیفا مشخص بود. فیفا درخصوص برخی موارد بحث داشت و این مشکلات را به ما اعلام کرده بود و در هیئت رئیسه درباره این اشکالات بحث شد. با همکاری که به وجود آمد، خیلی از مسائل روان و دیروز هم اساسنامه جدید برای فیفا ارسال شد و تصور می‌کنم با جواب مثبت فیفا مواجه شویم.

شیعی: از فیفا درخواست کردیم که وزیر ورزش به صورت افتخاری در مجمع فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند


در جریان قرارداد ویلموتس، کی‌روش و اسکوچیچ با فدراسیون هستیم 

شیعی درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال که امضای تمامی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در آن وجود دارد، تصریح کرد: هر قراردادی که در فدراسیون منعقد می‌شود، هیئت رئیسه باید در جریان آن قرار بگیرد. در قرارداد کی روش هم هیئت رئیسه در جریان بود و حالا هم از قرارداد دراگان اسکوچیچ با خبر هستیم. کاملا طبیعی است که در جریان قرارداد ویلموتس قرار بگیریم. به عنوان یک مطلع در صفحه آخر قرارداد، تمامی اعضای هیئت رئیسه اقدام به امضا نمودند.

 کارشناسان باید درباه سنگین بودن یا نبودن قرارداد ویلوتس صحبت کنند

او درباره اینکه آیا از چنین قرارداد سنگینی و بند‌های آن آیا مطلع بوده است یا نه، تصریح کرد: این‌ها تعاریفی است که شاید اصحاب رسانه از آن می‌کنند، اما باید مشخص شود که آیا واقعا قرارداد سنگین بوده است یا نه. این‌ها مباحثی است که باید کارشناسان درباره آن صحبت کنند، اما ما از این قرارداد اطلاع داشتیم و بعد از آمدن ویلموتس به ایران با او صحبت کردیم و در جریان قرارداد قرار گرفتیم.


بیشتر بخوانید: مارک ویلموتس را وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال معرفی نکرد


درباره بند فسخ قرارداد با ویلموتس، بهتر است تاج صحبت کند

شیعی درمورد بند فسخ قراردادی که ابهامات   زیادی را به وجود آورده است، تصریح کرد: درباره این موضوع زیاد صحبت کردیم و مهدی تاج هم درباره جزئیات این موضوع اظهار نظر کرده و با توجه به اینکه تاج با مشاور حقوقی چنین موضوعی را لحاظ کرده است، بهتر است با خود او صحبت کنید.

شیعی: از فیفا درخواست کردیم که وزیر ورزش به صورت افتخاری در مجمع فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد

امیدواریم کار به کمیته انتقالی نکشد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اینکه اگر اساسنامه اخیر که به فیفا ارسال شده مورد تایید قرار نگیرد، کمیته انتقالی تشکیل می‌شود، گفت:  امیدواریم کار به کمیته انتقالی نرسد چرا که دقیقا مطابق خواسته‌های فیفا عمل کردیم و تصور نمی‌کنم مشکل دیگری وجود داشته باشد.

وزیر ورزش به صورت افتخاری در مجمع فدراسیون حضور خواهد داشت

شیعی درمورد کنار رفتن وزیر ورزش و جوانان از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: به فیفا درخواست دادیم که وزیر به صورت افتخاری در مجمع حضور داشته باشد و این پیشنهاد را به فیفا ارسال کردیم.


بیشتر بخوانید:نبی: وزیر ورزش از مجمع فدراسیون فوتبال حذف شد/ بحث تعلیق فوتبال و تشکیل کمیته انتقالی منتفی است


وزیر ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای نخواهد داشت

او درمورد اینکه حضور افتخاری وزیر در مجمع آیا مشکلی از نظر فیفا نخواهد داشت، گفت: ما با فیفا کاملا صادقانه برخورد کردیم. به آن‌ها اطلاع دادیم که وزیر در مجمع فدراسیون  صاحب رای نیست. اما به خاطر استفاده ما از پشتیبانی‌های دولتی در بسیاری از امور، از فیفا چنین درخواستی داشتیم تا بتوانیم از حضور وزیر به عنوان افتخاری در مجمع استفاده کنیم. این موضوع را از طریق مکاتبه به فیفا اطلاع داده ایم و آن‌ها هم کاملا در جریان هستند که نحوه استفاده ما از وزارت ورزش و جوانان به چه گونه‌ای خواهد بود، اما مطمئن باشید که شخص وزیر صاحب رای در مجمع فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار