شبکه المیادین از جو امنیتی بی سابقه اطراف سفارت آمریکا در پاریس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در فرانسه، از اقدامات امنیتی بی سابقه در محوطه سفارت آمریکا پاریس خبر داد.

طبق اعلام خبرنگار المیادین، اقدامات امنیتی در حالی اطراف این سفارتخانه به اجرا درآمده که قرار است ساعت سه بعد از ظهر به وقت فرانسه، تظاهراتی در برابر سفارت آمریکا در پاریس برگزار شود.

خبرنگار این شبکه همچنین اعلام کرد پلیس فرانسه خبرنگاران را از محوطه سفارت آمریکا دور می‌کند.

خبرنگار المیادین در لندن نیز از برگزاری تظاهراتی گسترده علیه نژادپرستی پلیس آمریکا و همچنین سکونت دولت انگلیس در قبال این مسأله خبر داد.

خبرنگار این شبکه در ژنو سوئیس نیز اعلام کرد جمعیت فراوانی در حال آمدن به میدان سازمان ملل متحد به منظور محکوم کردن نژادپرستی رژیم‌های آمریکا و برزیل هستند.

شبکه المیادین همچنین در خبر دیگری به نقل از خبرنگار خود در واشنگتن اعلام کرد اعتراضات با وجود تلاش‌های دولت آمریکا برای فرونشاندن خشم مردم، همچنان ادامه دارد.

خبرنگار این شبکه در نیویورک نیز اعلام کرد شماری از افراد پلیس در شهر «بوفالو» واقع در ایالت مینه سوتا در اعتراض به خشونت پلیس در برخورد با پیرمردی ۷۵ ساله، از سمت خود استعفا داده اند.

برپایه گزارش این شبکه، اعتراضات در حال حاضر و با وجود اعمال قوانین منع آمد و شد، ۱۴۱ شهر آمریکا را در بر گرفته است.

این در حالی است که ترامپ با عقب نشینی از سخنان سابق خود، اعلام کرده بکارگیری ابزار‌های ضد شورش غیر ضروری است.

در پی قتل فجیع جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی، در پنچم خرداد در شهر مینه‌سوتا در ایالت مینیاپولیس به دست پلیس این کشور، اعتراضات گسترده‌ای در این ایالت آغاز شد و به سرعت به دیگر ایالت‌های دیگر این کشور نیز سرایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار