رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلانغرب گفت : ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات اجرایی چندین پروژه راهسازی و رفع نقاط حادثه خیز در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالستار فتاحی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلانغرب گفت : تعریض محور گواور به اسلام آبادغرب، تعریض نقطه حادثه خیز گیلانغرب به سرپل ذهاب و زیرسازی محور افشار در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان به سرپل ذهاب است.

او گفت : تعریض محور گواور به اسلام آبادغرب در محدوده حوزه انجیرک به طول ۱۰ متر شروع شده و پیمانکار تعریض نقطه حادثه خیز گیلانغرب به سرپل ذهاب در محدوده تنگه حاجیان نیز مشخص شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلانغرب گفت: احداث زیرسازی محور افشارآباد در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان به طرف سرپل ذهاب نیز به طول ۳۰۰ متر به اتمام رسیده و عملیات روکش آسفالت آن نیز تا پایان خردادماه انجام می‌شود.

فتاحی ادامه داد: زیرسازی سه راه روستایی در دهستان‌های چله و حیدریه نیز به انجام رسیده که هزینه اجرای این طرح‌ها را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

او با اشاره اینکه سه دستگاه دوربین کنترل سرعت با هزینه ۱۵ میلیارد ریال در محور‌های گیلانغرب به اسلام آبادغرب و همچنین گیلانغرب به قصرشیرین نصب شده اند که راه اندازی این دوربین‌ها مراحل نهایی را طی می‌کند و به زودی وارد مدار می‌شوند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلانغرب مجموع راه روستایی فاقد آسفالت شهرستان را ۱۵ کیلومتر اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.