مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۳۳ پروژه ورزشی در استان اردبیل در دولت دوازدهم افتتاح و بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی،مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح یکشنبه در جلسه بررسی عملکرد پروژه‌های ورزشی استان در ارتباط با طرح‌های افتتاح و بهسازی شده در دولت دوازدهم گفت: ۳۳ پروژه ورزشی در سراسر استان اردبیل افتتاح و بهسازی شده است.

او افزود: در سال ۹۱، ۱۰ پروژه ورزشی افتتاح شد که از این تعداد، ۵ پروژه‌ی سالن روستای فخرآباد، سالن روستای ارجق، سالن روستای نصیرآباد، سالن روستای جبارلو و پناهگاه سبلان مجموعا با بیش از ۴ هزار متر مربع فضا در شهرستان مشگین شهر و خوابگاه ورزشکاران با ۸۵۵ مترمربع مساحت در شهرستان گرمی افتتاح شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در همان سال در شهرستان اردبیل، شاهد افتتاح سالن روستای ثمرین، زمین روباز مجموعه ورزشی برزگر به متراژ سه هزار و ۱۲۳ متر مربع و در شهرستان خلخال نیز شاهد افتتاح سالن روستای شال و سالن روستای لرد به متراژ دو هزار و ۷۸۵ متر مربع بودیم.

انوشیروانی افزود: در سال ۹۲، ۵ پروژه مختلف ورزشی به بهره برداری رسید که شامل استخر جعفرآباد در بیله سوار، سالن تکله در پارس آباد، سالن برندق در خلخال، سالن ۱۷ شهریور در گرمی و سالن کوثر علیا در شهرستان کوثر بود که با این بهره برداری‌ها جمعا بیش از شش هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای ورزشی به سرانه ورزشی استان افزوده شد.

او با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در سال ۹۳ بیان کرد: در این سال شاهد افتتاح ۲ طرح بودیم، یکی جایگاه تماشاگران در شهرستان پارس آباد با ۲۲۳ متر مربع مساحت و دیگری سالن شهرک کوثر اردبیل با هزار و ۶۲۳ متر مربع مساحت که آماده ارائه خدمات به ورزشکاران شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ پروژه سالن نقدی مشگین شهر، استخر سرپوشیده پارس آباد و هیئت پزشکی ورزشی اردبیل با بیش از دو هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت افتتاح شدند.

انوشیروانی ادامه داد: سالن ورزشی سرپوشیده نوشهر و سالن ورزشی سرپوشیده مرنی نمین ۲ طرحی بودند که در سال ۹۶ به همت مسئولین کشوری و استانی افتتاح شدند.

او اظهار کرد: سال ۹۷ سال پر کاری برای پروژه‌های ورزشی استان بود بطوریکه خانه کشتی سرعین، سالن ورزشی نوشهر، سالن آراللو اردبیل، سالن دیزج گرمی، سالن سنگ آباد کوثر در این سال به بهره برداری رسید که علاوه بر این پروژه‌ها استخر شهید رجایی اردبیل و سالن ورزشی شام اسبی نیز از طریق ماده ۲۷ و جمعا با بیش از ۸ هزار مترمربع مساحت بهسازی و افتتاح شدند.

انوشیروانی ادامه داد: سال گذشته نیز پروژه بازسازی سالن‌های ۱۲ بهمن اردبیل، خوابگاه و سالن شهری پارس آباد و سالن شهدا این شهرستان از طریق ماده ۲۷ انجام گرفت.

او در پایان گفت: امید است روز به روز شاهد رونق پروژه‌های ورزشی در سراسر استان مخصوصا در مناطق محروم باشیم و روزی فرا برسد که هیچ فردی بخاطر نبود امکانات ورزشی از ورزش و سلامتی دور نماند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.