مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از پروژه‌های نو و خلاق در عرصه گردشگری اردبیل حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در اولین جلسه از طریق اسکایپ با مدیرکل و معاونان با روسای ادارات شهرستانی میراث فرهنگی در راستای پیگیری میزان پیشرفت پروژه‌های جهش تولید برای افتتاح در سال ۹۹ گفت: انتظار می‌رود روسای شهرستانی با تقویت روحیه مطالبه‌گری میزان پیشرفت پروژه‌ها و مسائل و مشکلات را روزانه به معاونت‌های مربوطه اعلام کنند تا زمینه برای حل این مشکلات فراهم آید.

او با اشاره به تاثیر اجرای پروژه پل معلق هیر در تحول اقتصادی منطقه بیان کرد: روسای شهرستانی باید در زمینه جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از پروژه‌های نو و خلاق در عرصه گردشگری تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبارات استانی در هفته جاری یا آینده از سوی فرمانداران ابلاغ می‌شود، گفت: تعامل بیشتر با امامان جمعه، نمایندگان و به ویژه فرمانداران در شهرستان‌ها باید مورد توجه جدی روسای شهرستانی قرار گیرد.

فلاحی تصریح کرد: میزان جذب اعتبارت شهرستانی ملاک ارزیابی عملکرد ادارات میراث فرهنگی در شهرستان‌ها خواهد و انتظار می‌رود روسای شهرستانی در این زمینه تلاش و اهتمام جدیی داشته و با پیگیری‌های لازم زمینه برای جذب اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌ها را فراهم آورند.

او با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی صنایع دستی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و تجلیل از فعالان این حوزه در اولویت برنامه‌های هفته پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.