گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

 

سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و اهل بندرانزلی است. این فوتبالیست، تصویری از خود را همراه با نوشته‌ای، به شکل استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

.

 

محمدرشید مظاهری، فوتبالیست ایرانی که اکنون در باشگاه فوتبال تراکتور فعالیت می‌کند و سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی ایران را نیز دارد، با انتشار تصویری از محمد انصاری، بازیکن تیم پرسپولیس که به تازگی دچار مصدومیت شده است، برای او آرزوی سلامتی کرد.

.

 

سیامک نعمتی، بازیکن تیم پرسپولیس تهران، با انتشار تصویری از محمد انصاری، که به تازگی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است، در اینستاگرامش نوشت:

"محمد جان امیدوارم که مثل همیشه قوی باشی
و خیلی زود تو زمین ببینیمت
"

.

 

لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا، که در میان تمام مردم جهان شناخته شده است، با انتشار تصویری از خود در استادیوم خالی باشگاه بارسلونا، برای بازی دوباره در این زمین با حضور تماشاچیان ابراز دلتنگی کرد.

.

میلاد میداوودی، فوتبالیست ایرانی و بازیکن سابق تیم ملی ایران که اکنون در زمینه مربیگری فعالیت می‌کند، تصویر زیر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

.

حنیف عمران‌‌زاده، بازیکن سابق تیم ملی ایران نیز از طریق انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، تولد یکی از دوستانش را تبریک گفت.

.


بیشتر بخوانید: تصویر قدیمی از علی دایی؛ سرخیو راموس با ژستی متفاوت؛ ویدئوی صفحه پرسپولیس از تمرین شاگردان یحیی گل محمدی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار