معاون گردشگری استان اردبیل از شناسایی خسارات کرونا بر بخش گردشگری اردبیل به تفکیک شهرستان‌ها خبر داد و گفت: به دنبال جبران بخشی از این خسارات بر پیکره گردشگری استان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در نشست با فعالان گردشگری مشگین‌شهر گفت: شهرستان مشگین‌شهر جزو قطب‌های مورد توجه گردشگری استان و کشور به شمار می‌رود چرا که در حوزه تاریخ، طبیعت، فرهنگ و مدنیت حرفی برای گفتن داشته و ظرفیت‌های بالایی دارد.

او با اشاره به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر صنعت گردشگری افزود:‌ بخش گردشگری استان با شیوع این ویروس تحت تاثیر قرار گرفته  که تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و تدبیر مناسب بخشی از خسارات وارد شده به بخش گردشگری این شهرستان در دوران پسااکرونا جبران شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تدوین برنامه گردشگری با برش شهرستانی خبر داد و گفت: هیچ شهرستانی از شهرستان‌های استان در برش شهرستانی مورد غفلت واقع نخواهد شد.

فرشی با تاکید بر هم‌افزایی و تعامل برای رفع چالش‌های حوزه گردشگری تصریح کرد: با شناسایی چالش‌ها در این بخش و ایجاد انسجام بین بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران با بخش دولتی و مسئولان تلاش می‌کنیم تا چالش‌ها و ضعف‌ها در این حوزه را برطرف کرده و زمینه برای رونق صنعت گردشگری را در استان و شهرستان مشگین‌شهر فراهم آوریم.

او با اشاره به بازگشایی مراکز گردشگری و اقامتی در سطح استان بیان کرد: در حال حاضر تمامی ‌اماکن گردشگری و اقامتی استان به غیر از آب‌های گرم و معدنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات به مسافران و میهمانان است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.