مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون تنیس برگزار شد

مراسم معارفه داوود عزیزی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه داوود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

از آنجایی که عزیزی ریاست پارلمانی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده دارد، ضمن استعفای خود از  این سمت از امروز به طور رسمی کار خود را در فدراسیون تنیس به مدت ۴ سال آغاز می‌کند.

مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس که به مدت ۸ سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت هم در مراسم معارفه عزیزی حضور پیدا کرد. احمد نامنی سرپرست سابق فدراسیون تنیس هم در این مراسم حاضر شد.

آزادی‌خواه، غرب زاده و بهارمست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و کاوه احمدی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور پیدا کردند.

در ابتدا احمد نامنی سرپرست سابق فدراسیون تنیس گزارشی از عملکرد خود و دستیارانش در مدت حدود ۸ ماه ارائه کرد.

احمد نامنی در اینباره گفت: از تمامی عزیز بابت حضور در مراسم سپاسگزارم. در مدت زمانی که ما در فدراسیون تنیس بودیم کلاس‌های داوری و مربیگری به قوت خود باقی بود. از دستیارانم به ویژه فرشاد صفتی بابت کمک هایش سپاسگزارم. برای عزیزی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تنیس ما با حضور او به اهداف خود برسد. مهدی علینژاد هم از نظر مالی بسیار ما را یاری کرد باید بگویم که به غیر از شرکت توسعه و تجهیز، فدراسیون تنیس بدهی دیگری ندارد.


بیشتر بخوانید: عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد


مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم در حاشیه مراسم معارفه داوود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس بیان کرد: این جمع صمیمی را که می‌بینم به آینده امیدوار می‌شوم. خداوند در قرآن بر این باور است که نباید جنگ و جدال صورت بگیرد. به عزیزی بابت حضور در فدراسیون تنیس تبریک میگویم. اگر به تنیس توجه ویژه‌ای کنیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

او ادامه داد: عزیزی سابقه مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان داشت و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند باعث تحول در ورزش تنیس شود. امیدوارم خانواده تنیس در این راه کمک کنند. همه کسانی که ظرفیت دارند امیدوارم به این جامعه کمک کنیم. اگر دلمان برای تنیس می‌سوزد باید حواسمان به تنیس باشد. اعتقاد دارم در این ۴ سال تنیس با حضور عزیزی می‌تواند به موفقیت برسد و قطعا حضور مجید شایسته عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کمک شایانی به تنیس می‌کند. تنیس جزو بازگشایی‌های اول ما بود و هیچ منعی برای شروع تمرینات نبود. امیدوارم رشته‌هایی مختلف به ویژه تنیس بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم و امیدوارم مجوز برگزاری بازی‌ها صادر شود. الان در شرایط پساکرونا نیستیم، اما من بسیار امیدوارم اواسط تیر ماه و یا تابستان بتوانیم لیگ‌های مختلف ورزشی را از سر بگیریم. امیدوارم با حضور عزیزی تنیس ما شاهد موفقیت باشد و به هدفی که دارد دست پیدا کند.

مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس درباره حضور عزیزی در این فدراسیون اظهار کرد: در طول ۱۰ سالی که در فدراسیون حضور پیدا کردم از همه عزیزان حلالیت می‌طلبم. از نامنی بابت تلاش‌هایش سپاسگزارم. بی اخلاقی‌های زیادی در این روز‌های آخر نزدیک به انتخابات شکل گرفت. در این انتخابات همه نامزد ها با من صحبت کردند و در نهایت عزیزی با نهایت شایستگی رای آورد. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده تنیس هر کمکی از دستم بر بیاید صحبت خواهم کرد. امیدوارم اتفاقات خوبی در فدراسیون تنیس بیافتد. اگر عزیزی موفق باشد تنیس ایران به موفقیت خواهد رسید.

داوود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس در حاشیه این مراسم عنوان کرد: برای اولین بار بودجه ۳۰ میلیارد ریالی به فدراسیون تنیس توسط مجلس شورای اسلامی تخصیص یافت و اعضای مجلس هم به دعوت من اینجا حضور پیدا کردند. امیدوارم دست در دست یکدیگر بتوانیم تنیس ایران را به هدف نهایی خود برسانیم.

رئیس فدراسیون جهانی تنیس هم طی پیامی ریاست داود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس را تبریک گفت و مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) نیز حکم داود عزیزی را برای او ارسال کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار