استاندار آذربایجان شرقی ازتکمیل ضلع شمالی دسترسی به مقبرالشعرا تا چند ماه آتی دراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید مدیران شهری و استانی از پروژه‌های شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران،  با بیان این‌که گلایه‌های بسیاری در مورد پروژه‌ی مقبرالشعرا وجود دارد، گفت: شهرداری تبریز متولی بخشی از این پروژه بوده و طی چند ماه آتی، از ضلع شمالی به مقبره الشعرا دسترسی میسر می‌شود تا گردشگران بتوانند در این مجموعه حضور پیدا کنند.

 

اواظهار کرد: امروز بازدیدی از پروژه‌های شهرداری تبریز به ویژه از بافت‌های قدیمی و راه‌های دسترسی به مناطق کم برخوردار شهر، پل همسان کابلی در جاده ائل گلی و عملیات اجرایی پارک سلامت داشتیم.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پل روگذر همسان کابلی، گفت: با افتتاح این پروژه شاهد کاهش ترافیک پل کابلی و جاده ائل گلی خواهیم بود.

پورمحمدی بیان کرد: اعضای شورای شهر تبریز و مدیران شهرداری، برای اتمام پروژه‌ها و حل مشکلات مردم اهتمام جدی دارند و تلاش‌های مدیریت شهری در راستای توسعه فضا‌های عمومی و خدماتی قابل تقدیر است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم بخش عمده‌ای از پروژه‌های شهرداری تبریز در هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر این‌که مجموعه شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌ها برای تکمیل پروژه‌های خود نیازمند همراهی و مشارکت سازمان‌های مختلف هستند، گفت: باتوجه به این‌که تمامی زیرساخت‌ها در اختیار شهرداری نیست، بر این اساس سایر ادارات و نهاد‌های مختلف باید شهرداری را در راستای تکمیل پروژه‌ها یاری کنند.

وی با بیان این‌که تبریز آینه‌ی استان است، افزود: با توجه به این‌که نزدیک به ۴۵ درصد جمعیت استان در تبریز ساکن هستند، پروژه‌های مهمی در رابطه با پارک‌های محله‌ای و توسعه فضای سبز توسط شهرداری تبریز انجام می‌شود و ما با تمام توان در کنار شهرداری‌های استان و به خصوص شهرداری تبریز هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: آقای رئیس جمهور نیز بار‌ها به تبریز و پاکیزگی این شهر عنایت داشتند و امیدوارم این قابلیت‌ها حفظ شود.

وی با بیان این‌که شهرداری تبریز پتانسیل‌های بالایی دارد، افزود: امیدواریم با همت و همراهی شهرداری تبریز پروژه‌های مقبره الشعرا، پارک دوکمال و انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر انجام شود.

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از تعدادی از پروژه‌های مهم شهری شامل مسیرگشایی محله منطش تبریز، پارک سلامت، پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا و پل همسان پل کابلی تبریز بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.