بشاگردی: نحوه گرفتن تست کرونا از بازیکنان گل گهر ایراد داشت

دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: برای بار اول مراحل گرفتن تست کرونا کامل و درست اجرا نشد.

بشاگردی: اخذ تست اولیه کرونا از بازیکنان گل گهر ایراد داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بشاگردی دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره وضعیت این تیم در پس از شیوع کرونا اظهار کرد: شرایط برای تمام اعضای تیم ما بعد از ۳ ماه دوری از  مسابقات سخت بود، اما خدا را شکر تمرینات خود را با وجود استرس و ترس‌ موجود در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا آغاز کردیم. ما حدود ۲ هفته است که تمرین می‌کنیم و امیدوارم بازی‌های باقی مانده  را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

بشاگردی درباره اینکه در ابتدا گفته شد که تست کرونای ۶ الی ۹ عضو گل گهر سیرجان مثبت شده است، اما بعد از اینکه قرار شد که تست‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد یک دفعه همه تست‌های گل گهر منفی شد، گفت: تست اولیه برای کل بازیکنان تیم نبود، بلکه از مجموعه کادر تیم گرفته شد که تعدادی از آن تست‌ها مثبت شد. البته تست‌های دوم و سوم منفی شد. آن تست اولیه ایراد داشت. گل گهر سیرجان جزو اولین باشگاه‌هایی بود که تست کرونا داد.

او درباره اینکه گفته می‌شود که تیم گل گهر زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کرده و همین باعث شد تست‌های این تیم مثبت شود، گفت: همان روز که سازمان لیگ مجوز تمرینات را صادر کرد از ما تست خون گرفتند که ۲ روز بعد از آن تست‌ها منفی شد. یک جلسه تمرین کردیم. بعد از آن تست دیگری از ما گرفتند که جواب یکی از تست‌ها مثبت شد و فرد مبتلا به کرونا از سایر نفرات جدا و قرنطینه شد. علاوه بر این تست‌های بعدی منفی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار