مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری " پـروژه مـهر ۹۹ " خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عباس سعیدی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی  در دومین جلسه شورای استانی پروژه مهر، ضمن تشکر از اقدامات کارگروه‌های استانی پروژه مهر جهت آمادگی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹، پروژه مهر را مظهر بهره وری (کارایی و اثربخشی) دانستند.

 

رئیس شورای پروژه مهر استان  افزود: پروژه مهر باید به عنوان اقدامی سازنده، موثر و سازمان یافته در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس صورت پذیرد.

 

سید محمد سیدی دبیر شورای پروژه مهر نیز به ضرورت و اهمیت و نقش کاملا مفید و موثر پروژه مهر به عنوان نماد مدیریت اشاره نمودند.

سیدی ادامه داد : تحقق شناخت عینی مشکلات و تنگنا‌های موجود واحد‌های آموزشی و فراهم ساختن زمینه‌های مناسب جهت بازگشایی هر چه با شکوه‌تر مدارس به منظور شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ را تنها از مجرای فعالیت‌های انجام گرفته در پروژه مهر دانستند.

 

محمدحسن ایمانی رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نیز در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد کارگروه‌های استانی (سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی) و دبیرخانه پروژه مهر ۹۹ را ارائه و تشریح نمودند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.