به دنبال بازتاب رسانه‌ای مشکلات کمبود آب شرب روستای بشیرآباد، دادستان این شهر برای بررسی مشکل و گفتگو با اهالی به این روستا رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام در جریان بازدید میدانی از روستا گفت: برابر گزارش کتبی که دانشکده علوم پزشکی ارائه کرده است آبی که ساکنان از چشمه برداشت می‌کند به لحاظ بهداشتی برای شرب توصیه نمی‌شود.

او ادامه داد: به دلیل کمبود آب و در نبود مردان‌روستا، زنان با ظرف و فرغون آب حمل می‌کنند که آسیب‌هایی را برای زنان به همراه داشت که جای بررسی دارد.

بیشتر بخوانید:تکذیب سقط جنین چند مادر باردار در روستای بشیر آباد تربت جام

دادستان تربت جام افزود: مشکل آب روستا مورد تایید است وجای تعجب دارد که در فاصله ۶ کیلومتری روستا اراضی تاریک دره و اراضی ملی قرار دارد که آب بسیار گورا و زلال و کاملا بهداشتی در این اراضی رهاشده و بلااستفاده است و فقط در طول سال به مدت کوتاهی عشایر دراین جا حضور دارند.

علیزاده بیان کرد:این آب مازاد بر مصرف عشایر است و دربیابان رها شده است و هیچ گونه بهره برداری نمی‌شود که می‌توان با همین آب مشکل روستای بشیرآباد را حل کرد.

او تصریح کرد:برای رفع مشکلات و مطالبات مردم روستای بشیرآباد با محوریت دستگاه‌های اجرایی جلسه با قید فوریت در فرمانداری تشکیل خواهد شد تا مشکل مردم روستا حل شود.

دادستان تربت جام تاکید کرد: با هدف عمل به وظایف قانونی خدمت رسانی به مردم شریف منطقه را در اولویت کاری قرار داده ایم.

علیزاده اظهار کرد:دستگاه‌های مربوطه مکلفند پاسخگوی مطالبات مردم را داشته باشند تا هر چه سریعتر با هدف رفع مشکلات مردم اقدام و پس از تشکیل جلسه با مسئولان امر نتایج آن به اطلاع آنان خواهد رسید.


انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.