سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تامین اعتبار برای رفع مشکلات آب آشامیدنی روستا‌های کهنک و سبز آب این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: طی روز‌های اخیر روستای کهنک از توابع بخش چغامیش این شهرستان با مشکل افت شدید فشار آب مواجهه شد که بلافاصله برای حل مشکل آب مردم این روستا وارد عمل شدیم.

او افزود: سطح آب چاه که آب شرب روستا‌های کهنک و سبز آب را تامین می‌کند، با گرم شدن هوا و پایین آمدن به شدت پایین آمده و مردم با مشکل تامین آب مواجهه شده اند و آب در اکثر ساعات قطع می‌شود.

بن عباس با اشاره به اینکه مشکل آب این روستا حدود ۸ سال است که وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکل آب این روستا‌ها از سنوات گذاشته بوده دراین باره تمهیدات فوری جهت تامین آب مورد نیاز مردم این روستا‌ها تا رفع کامل مشکل آب اندیشه شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به صورت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب از طریق تانکر به مخازن روستا خواهد رسید تا میزان آب مورد نیاز مردم تامین گردد، تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی پروژه را آغاز کرده تا از طریق حفر یک حلقه چاه جدید با انتقال خط لوله ۹ کلیومتری بتواند آب را از یک منبع جدید به روستا انتقال بدهد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به رها شدن پروژه بدلیل پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار عملیات اشاره کرد و اذعان داشت: طی تماس با مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین توافقی که با پیمانکار صورت گرفت تصمیم بر این شد که آبفا خوزستان در هفته آینده مبلغ ۲ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار را پرداخت کرده و همچنین پیمانکار نیز متعهد شد که مجددا با سرعت بیشتری شروع به کار کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حداکثر تا ۴۰ روز آینده امیدواریم شاهد بهره برداری خط لوله آب این روستا باشیم ادامه داد: برای تامین آب مورد نیاز ۴۰۰ خانوار این روستا دستور داده شده در کنار تانکر‌های آب شرب، آب معدنی نیز بین مردم توزیع شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.