محمد دایی گفت: برادر من بار‌ها اعلام کرده که تمایلی برای مدیریت در فوتبال ندارد.

محمد دایی، برادر علی دایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه با توجه به اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال، برترین گلزن فوتبال ملی جهان هم می‌تواند در انتخابات این فدراسیون شرکت کند، اظهار داشت: من فقط شنیده ام قرار است بازیکنانی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی داشته اند، می توانند در انتخابات فدراسیون شرکت کنند، اما اطلاعی از اساسنامه و تمایل برادرم برای شرکت در انتخابات ندارم.

او افزود: علی دایی بار‌ها اعلام کرده است تمایلی برای حضور در عرصه مدیریتی ندارد، درحالی که طبق اظهارنظر خیلی از اهالی فوتبال او با توجه به تجربه و عملکردش حتی می‌تواند در AFC و فیفا هم پست بگیرد. او ترجیح می‌دهد در زمین کار کند تا پشت صندلی مدیریتی باشد.

دایی تصریح کرد: بهتر است خود علی دایی درباره تمایلش به حضور در انتخابات فدراسیون صحبت کند و من از تصمیم‌های او بی خبر هستم.


بیشتر بخوانید:


مربی سابق تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و سایپا درباره احتمال سرمربیگری علی دایی در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: هنوز این فصل لیگ برتر تمام نشده و باید دید در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۲:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
تا کی باید گرفتار سندرم خودکم بینی باشیم؟ مگر ویلموتس و کی روش با آن دریافت های نجومی چه گلی به سر تیم های ما زدند؟ فکر میکنم اگر یکصدم آن پول بین بازکنان توزیع شود قطعا انگیزه آنها را برای بازی بهتر تقویت میکند و نیازی به مربی خارجی نخواهیم داشت.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
اقای دایی اگر رئیس فدراسیون فوتبال بشه حتما فوتبال ایران پیشرفت میکنه
آخرین اخبار