فرماندار سرعین گفت: تیم‌های گشت و نظارتی به‌صورت مداوم اقدام به توزیع بروشور‌های بهداشتی و بیان توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در بین گردشگران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن حسن‌پور، فرماندار سرعین با اشاره به حضور گردشگران در شهر توریستی سرعین طی روزهای اخیر، گفت: در این ایام کرونایی که شاهد حضور مسافران در این شهر هستیم تیم‌های گشت و نظارتی به‌صورت مداوم اقدام به توزیع بروشورهای بهداشتی و بیان توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در بین گردشگران می‌کنند.

او با بیان اینکه همه ساله در این موقع از سال، سرعین میزبان حجم زیادی از گردشگران بود، افزود: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت مسافرت امسال حضور مسافران در این شهرستان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

فرماندار سرعین در خصوص تأثیرات حضور گردشگران در وضعیت کرونایی شهرستان نیز گفت: از هفته گذشته وضعیت شهرستان در حالت زرد قرار گرفته و طبیعتاً تأثیر حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات روزهای اخیر در وضعیت شهرستان، طی ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

حسن پور با بیان این‌که برای بازگشایی آب‌های گرم معدنی منتظر دستور ستاد کرونا هستیم، افزود: درخصوص بازگشایی آبگرم‌ها حساسیت‌های خاصی وجود دارد که مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر دریافت مجوز بهداشتی برای بازگشایی این مراکز هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.