مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در صورت ادامه شرایط کرونا، با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مراسم های ماه محرم برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت:  تمامی موضوعات مربوط به عزاداری سیدالشهدا و مجالس اهل بیت با حضور مدیران و نمایندگان هیئات مذهبی استان در شرایط  کرونایی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: این جلسه مقدمه ای بود تا نمایندگان نظرات خود را جمع بندی کرده و با کارشناسانی که در ستاد کرونا استان هستند، هماهنگی لازم را انجام دهند و  برای نوع عزاداری متناسب با رخدادهای پیش رو برنامه ریزی کنند.

علیرضا نجیمی ادامه داد: در جلساتی که با معاونت بهداشت و درمان استان داشته ایم مقرر شد فعلا هیئات مذهبی برنامه های خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، افزود: قطعا با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مراسم های اهل بیت را برگزار می کنیم.

او بیان کرد: هیئت های مذهبی استان در ایام کرونا از هیئت های پیشتاز بوده و به صورت جهادی در طرح مواسات و همدلی حضور چشمگیر داشته و دارند. به طوری که بیش از ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به هم استانی های نیازمند خود کمک کرده اند.

نجیمی با اشاره به اینکه استان یزد خطه ای مداح پرور است، گفت: بیش از هزار هیئت مذهبی رسمی در استان در ماه محرم و صفر فعالیت دارند که اغلب آن ها در سامانه طوبی ثبت شده اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار