رئیس داشنکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۲۳ نفر دیگر به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد  ۷۵ نفر مربوط به آبادان، ۳۱ نفر خرمشهر و از شادگان ۱۷ نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

او  مجموع موارد ابتلا در جنوب غرب خوزستان را ۲۳۴۳ نفر برشمرد و افزود: تاکنون در آبادان ۱۱۵۹ نفر، خرمشهر ۸۰۹ نفر و شادگان ۳۷۵ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس داشنکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از ۱۲۳ مبتلای جدید به کرونا ۹۳ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۵۰ نفر، خرمشهر ۲۷ نفر و شادگان نیز ۱۶ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۱۴۸۱ نفر می باشند.

سلمان زاده با بیان اینکه از کل موارد مثبت ثبت شده ۲۱۷۸ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند ؛ افزود: ۶۸ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او گفت: متاسفانه در روز گذشته ۴ مورد مرگ جدید داشتیم که ۳ نفر مربوط به آبادان و ۱ نفر خرمشهر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان تصریح کرد:تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۱۰۰ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۴۸ نفر، خرمشهر ۴۴ نفر و شادگان ۸ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.