در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند مازندران، اساسنامه این سازمان با حضور استاندار و رای بیشتر اعضا تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران با بیان تصویب اساسنامه مدیریت پسماند مازندران، گفت: با تشکیل سازمان مدیریت پسماند استان، مدیریت و ساماندهی این حوزه منسجم و متمرکز و در قالب برنامه‌ای دقیق و زمان بندی شده و طرح‌های لازم به پیش می‌رود.

او تشکیل سازمان مدیریت پسماند را نقطه عطفی در مدیریت شهری استان عنوان کرد و افزود: پسماند به عنوان اولویت نخست مازندران از مهمترین پیگیری‌ها در سطح ملی بوده است.

حسین زادگان با اشاره به زیباسازی معابر و مبلمان شهری، ساماندهی و اقتصادی کردن سواحل، توسعه فضای سبز و درختکاری و نیز نهادینه کردن مدیریت شهری در مازندران گفت: این موارد از اولویت‌های شهرداران محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه ساحل مناسب می‌تواند موجب جذب گردشگر و منبع درآمد باشد گفت: یکی از زمینه‌های تحقق این مهم، ایجاد بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای بوده و سواحل می‌تواند الگوی رفتار فرهنگی و نماد استان پاک باشد.

استاندار مازندران با قدردانی از شهرداران با توجه به کمبود امکانات و تلاش آن‌ها با تمام انگیزه و توان برای مقابله با کرونا در کنار مردم افزود: خطر کرونا همچنان باقی مانده و انجام یک کار فرهنگی تبلیغی و آگاه کننده برای رعایت بهداشت فردی و عمومی همچنان از اولویت هاست.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.