مسئول قرارگاه فنی مهندسی شهید متوسلیان در شهرستان سرپلذهاب از تولید ماسک در روستای گنجوره از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپلذهاب خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی همدانی، مسئول قرارگاه فنی مهندسی شهید متوسلیان گفت : ازابتدای زلزله در بحث بازسازی و توانمند سازی زلزله زدگان گروه جهادی جاویدالاثر متوسلیان به روستای گنجوره در بخش قلعه شاهین شهرستان سرپلذهاب آمده و اقدامات مناسبی را انجام داده است.

او گفت : با شیوع ویروس کرونا در کشور این گروه جهادی با هماری بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان کشور در اجرای ندای رهبر انقلاب برای تلاش در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و کمک مومنانه نسبت به راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک دراین روستا اقدام نمودیم.

مسئول قرارگاه فنی مهندسی شهید متوسلیان ادامه داد: این کارگاه برای کمک به مردم و رفع مشکلات کمبود ماسک راه اندازی شده و هیچگونه هدف شخصی و تولید درآمد درآن وجود ندارد تولیدات آن با قیمت منصفانه و صرفا هزینه تولید آن گرفته میشود وبرای افراد و مکان‌های فقیر اهدایی خواهد بود.

همدانی بابیان اینکه دراین کارگاه نیمه اتوماتیک چندنوع ماسک تولید میشود افزود: ماسک‌های تولیدی این کارگاه دارای فیلتر بوده واز ترکیب دو دستگاه ایزوله کردن استفاده شده است.

همدانی افزود: دراین کارگاه تولید ماسک بهداشتی درمجموع ۱۴ نفر مشغول کار هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.