رئیس ایستگاه شماره ۴۵ آتش‌نشانی مشهد گفت: پدر و پسر مقنی به دلیل گاز گرفتگی در عمق چاه، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم علی یکه ابرده رئیس ایستگاه شماره ۴۵ آتش‌نشانی مشهد با بیان این مطلب گفت: ظهر امروز دوشنبه ۱۹ خردادماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای ۲ مقنی در عمق یک چاه در حال احداث، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های ۶،۸،۴۵ سازمان آتش نشانی به محل حادثه درخیابان کشمیری در جاده سیمان در حومه مشهد اعزام کرد.

او افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند یک مقنی، حین حفاری چاه به دلیل وقوع حادثه، دچار گازگرفتگی می‌گردد که نفر دوم که گویا فرزند این فرد بوده به قصد نجات پدر خویش وارد چاه شده که متاسفانه وی نیز دچار گازگرفتگی در عمق چاه شده و هر دو این افراد در عمق این چاه به طرز غم انگیزی فوت کرده بودند.
 
  رئیس ایستگاه شماره ۴۵ آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه جسم بی جان این پدر و پسر را ازعمق چاه به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.
 
مرگ غم انگیز پدر و پسر در عمق چاه
 
مرگ غم انگیز پدر و پسر در عمق چاه
 
مرگ غم انگیز پدر و پسر در عمق چاه
 
مرگ غم انگیز پدر و پسر در عمق چاه
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۲:۰۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چند سال پیش کشاورزی با اب فاضلاب مشهد توسط ارگانهای بهداشت و فاظلاب ممنوع شداما بعد از اینکه شرکت فاظلاب از مردم پول گرفت و بحساب اب تسویه به مردم فروخت کشاورزی روستای چلغی و النگ و .. ازاد شد و مردم شروع به کشاورزی کردند ولی بازهم اب فاضلاب برای سلامتی مردم خطر داره