رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هیاتی را برای بررسی چگونگی درگذشت جانباز کرمانشاهی راهی کرمانشاه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به محض اطلاع رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وقوع حادثه ضمن اعزام هیات بازرسی به کرمانشاه بر همکاری این هیات با مسوولان قضایی، اجرایی و نظارتی برای تهیه گزارشی دقیق و شفاف تاکید کرد.

در دستور رییس بنیاد بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با مقصران احتمالی تاکید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : «جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که صبح امروز (دوشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

حجت الاسلام هادی عسکری افزود: این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت صبح امروز بدون اینکه مراجعه‌ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد اقدام به خودسوزی کرد و توسط مغازه داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: بعد از وقوع این حادثه به اتفاق رنجبر فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته، ولی متاسفانه به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد.

او افزود: این جانباز دارای پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک پذیری) بوده و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی دارای سه فرزند است و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می‌کرده است.

او در تشریح دلایل خودسوزی این فرد گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود که اگرچه نوبتش هم نرسیده بود، اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Irani
۰۱:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دوستان اشتباه نکنید دلیل این اقدام اینه که جانبازان زیر ۲۵درصد مخصوصا ارتش هیچ گونه حقوقی و معیشتی دریافت نمیکنند و خیلیا هم از لحاظ مالی ضعیف هستن وگرنه ما هم کشورمون رو دوست داریم