زن جوان که در اقدامی هولناک با خوراندن متادون به دخترانش آن‌ها را به قتل رسانده بود مدعی است که بیماری روانی دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مادر ۳۲ ساله زرندی که همراه همسر و دو دختر ۱۱ و ۶ ساله‌اش در کرمان زندگی می‌کنند روز پنجشنبه با خوراندن متادون به دخترانش به نام‌های سوگند و فاطمه آن‌ها را کشت و در همان روز هم توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان درباره جزئیات این ماجرا گفت: همسر این زن سال‌ها به موادمخدر اعتیاد داشت و همین موضوع باعث شده بود که این زن از حدود ۶ ماه پیش تصمیم به طلاق بگیرد و به اتفاق دو دخترش به خانه پدری نقل مکان کند.

وی در پاسخ به این سؤال که نحوه خوراندن قرص‌ها به چه صورتی بوده تصریح کرد: ظاهراً این مادر برای اینکه بچه‌ها طعم قرص‌ها را متوجه نشوند آن را داخل شربت نعنا ریخته و ساعت ۱۱ شب به هر دو دخترش خورانده و شب تا صبح نیز در کنار آن‌ها نشسته بود. حتی قصد داشته پس از اینکه آن‌ها فوت می‌کنند خودش را هم بکشد که خونریزی از دهان بچه‌ها باعث شده تا او در یک لحظه از ترس شروع به فریاد زدن کند و خانواده‌اش را در جریان قرار دهد که پس از آن مأموران اورژانس به محل می‌آیند و اعلام می‌کنند که هر دو کودک فوت کرده‌اند و متهم دستگیر می‌شود.

سرهنگ یوسفی افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که او به خاطر اعتیاد همسرش و رفتار‌های بیمارگونه وی سال‌ها با اضطراب و نگرانی و ترس از سوء قصد همسر معتادش به خود و فرزندانش زندگی می‌کرده و همچنین به خاطر ادامه زندگی با این مرد مدام از سوی خانواده و فامیل مورد سرزنش و طعنه قرار داشته و در رنج به سر می‌برده و همین مسأله باعث شده تا او سرانجام دست به چنین جنایتی بزند و تصمیم بگیرد تا خود و فرزندانش را قربانی کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: هر چند این زن خودش مدعی است بیماری روانی دارد، اما وضع ظاهری این مادر نشان نمی‌دهد که او مشکل روانی داشته باشد، اما تا تکمیل تحقیقات پلیس و نظریه کارشناسی پزشکی قانونی باید منتظر بمانیم، اما در حال حاضر مأموران در خصوص ابعاد پیدا و پنهان این ماجرا و بررسی روانشناختی تحقیق می‌کنند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
جنون آنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
واقعا چقد آدم میتونه سنگدل باشه.اگه مادربود که اینکارونمیکردحتی اگه خودش به اخرخط رسیده بود بچه هاشو نمیکشت خودشومیکشت،نه اینکه به بچه هاش شربت مرگ بده وبشینه منتظرمرگ اونابمونه.مگه بامرگ اوناقراربود زندگیش درست بشه.اگه مادربود بچه هاشونمیکشت و بعدشم ادعا کنه که مشکل روانی داره برای اینکه خودش زنده بمونه.یه مادرواقعی حتی اگه توجهنم هم زندگی کنه حاضر به مرگ بچه هاش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۲:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا واقعا!

تازگیا همه دست به بچه کشی زدن!

واقعا چرا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تو را به خدا ، یکی به داد بچه های بیگناه برسه ، مادر باید پناه بچه هاش باشه ، مادر یعنی صبوری ، مهربانی ، یعنی ایثار ، یعنی فدا کردن زندگی به خاطر بچه ها ، نه اینکه بچه های بی گناه را بکشه و بعد هزار تا بهانه بیاره ، این زن نادون باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ابعاد پیدا وپنهان نداره همه چیز عیانه مسوبین بی لیاقت بگوش باشید وبخود بیاین این همان ایرانه که شما تحویل گرفتین اعتیاد فقر و ووووووووو اره بیداد میکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اگه مسولین برن جلوشو بگیرن باز میای میگی به تو مربوط نیست دوست داره بچه خودشه یا دوس داره میخواد بکشه مواد دوس داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
وای...
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ای خدا بکجا داریم میریم!!!کار این مادر یک جنایت بتمام معناست،و کسانیکه باعث تحمیل این زندگی به این خانم شده اند،مقصرند.اما ازنظر قانون فقط این خانم باید تاوان پس دهد!!!!درنیابد حال سوخته،هیچ خام!!!!عزیزان یمقدار حواسمون به اطرافیانمون باشه،بخصوص اگه در بین اقوام کسی از این قبیل مشکلات(اعتیاد...درگیری خانوادگی و...)رو دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایا رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
وای خدای من ، این مادر نبوده ، از ناراحتی دارم دیوونه میشم ، طفلک بچه های بی گناه !! چرا این کارو کرده ، خوب خیلی بهش فشار اومده بود باید خودش را می کشت ، بچه ها را چرا ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ای دل
۱۹:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تأسف کار هر روزم شده
Iran (Islamic Republic of)
عـلـی خـانـی
۲۱:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دوسـت عـزیـز مشکـلـات بـشـر بـه طـور کـامـل تـا زمـان ظهـور حضـرت حـجـت (ع) حـل نخـواهـد شـد و هـر روزه ده ها هـزار اتفـاق نـاخـوشـایند مـانند ایـن اتفـاق در سـراسـر جـهـان رخ مـی دهـد. بـه امـیـد ظـهـور حضـرت ولـی عصـر (ع).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایا یکی به من بگه چرا باید دو تا بچه معصوم که بی پناهند و خودشون را در پناه مادر از تمام بلاها در امان می دونند ، ایم طور باید بی رحمانه کشته شوند ، نمی تونم جلوی گریه ام را بگیرم ، چرا !؟ چرا ؟! خاک عالم تو سر این زن نادون و سنگدل ، حالا پدر به بچه ها آسیب رسوند یا تو ؟؟؟!!