ملی پوش وزن ۷۳ کیلوگرم گفت: اگر فدراسیون جودو به حالت تعلیق در بیاید، قطعا تغییر رشته داده و مجبورم در رشته دیگری فعالیت کنم.

محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن ۷۳ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از آن که به همراه تیم ملی از مسابقات جهانی قزاقستان به کشور برگشتم، به دلیل فشار‌های سنگینی که بر من وارد شده بود به زادگاهم، یعنی شهر بجنورد برگشته و حدود ۲ ماه به استراحت پرداختم، زیرا واقعا به این استراحت نیاز داشتم تا بتوانم خودم را از نظر جسمانی و روانی به شرایط مطلوبی برسانم. بعد از آن ۲ ماه تمریناتم را به صورت سبک آغاز کردم و تا ۳ ماه تمرینات بدنسازی ام را زیر نظر مربی بدنساز و کار‌های فنی و تکنیکی را هم از زیر نظر مربی تیم ملی دنبال می‌کردم تا اینکه بحث کرونا به وجود آمد و باعث شد تمامی مسابقات ورزشی لغو شود. به همین دلیل فعلا در زادگاهم (بجنورد) حضور دارم و تمرینات بدنی ام را در آنجا پیگیری می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

تا اکتبر (مهر) ۲۰۲۰ هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود

او افزود: اصلی‌ترین مشکلی که ما جودوکاران این روز‌ها با آن مواجه هستیم این است که به خاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین بحث تعلیق فدراسیون جودو فعلا نمی‌توانیم در هیچ مسابقه ورزشی شرکت کنیم. الان در همه جا بحث کرونا بسیار داغ است و به نظر من تا مهر ماه ۲۰۲۰ هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و تا زمانی که کرونا از بین نرود ما نمی‌توانیم در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی خود برگشته و مسابقات ورزشی به مانند گذشته دوباره از سر گرفته شود.

درخشان در بحث بین الملل از تجربه بالایی برخوردار است

ملی پوش جودو کشورمان درباره حضور محمد درخشان در فدراسیون جودو گفت: حضور درخشان در فدراسیون جودو می‌تواند برای ما خیلی مفید باشد، زیرا او در بحث بین الملل از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. همچنین درخشان در برگزاری مسابقات بین المللی نقش بسیار مهمی دارد و جزء افرادی است که در فدراسیون بین المللی جودو هم حضور دارد. از همین رو حضور درخشان در فدراسیون جودو برای ما غنیمت است و او می‌تواند به ما در بخش بین الملل بسیار کمک کرده و با مشورت‌هایی که به میراسماعیلی می‌دهد بحث تعلیق جودو را به خوبی حل و فصل کند.

اگر جودو تعلیق شود، در رشته دیگری فعالیت خواهم کرد

بریمانلو در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد فدراسیون جودو تعلیق شود آیا او در رشته دیگری فعالیت خواهد کرد بیان داشت: من قبلا هم در جایی گفته بودم که اگر فدراسیون جودو به حالت تعلیق در بیاید من قطعا تغییر رشته داده و مجبور هستم در رشته دیگری فعالیت کنم. زیرا من تا ۵ سال آینده می‌توانم به صورت حرفه‌ای ورزش کنم و نمی‌خواهم که وقتی ۱۰ سال دیگر به این روز‌ها فکر می‌کنم افسوسش را بخورم که چرا نتوانستم در رشته دیگری فعالیت کنم.


بیشتر بخوانید:

قرار بود به همراه تیم ملی کوراش به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شوم

ملی پوش وزن ۷۳ کیلوگرم جودو کشورمان ادامه داد: قبل از آن که بحث ویروس کرونا به وجود بیاید من در رشته کوراش شرکت کرده بودم و توانستم در مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و مدال طلای آن مسابقات را به دست آورم. جالب است من هیچ شناخت فنی از رشته کوراش نداشتم، اما به دلیل آن که فن‌های آن به جودو بسیار نزدیک بود، توانستم در آن رشته به موفقیت دست پیدا کرده و قهرمان کشور شوم. همچنین قرار بود به همراه تیم ملی کوراش به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شوم که متاسفانه بحث کرونا به وجود آمد و آن مسابقات هم لغو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چقدر جودوی ایران در نفوذ بین المللی کم داره که اختیار خودش رو به یک چک لباس جودو در مسابقات بین المللی سپرده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درخشان زوایای پنهان بسیاری دارد گول نخوریم
Iran (Islamic Republic of)
باغچهقی
۰۷:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
کجای کاری ؟ جودو خیلی وقته تعلیقه !
آخرین اخبار