ماموران نیروی انتظامی بیش از ۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در ۴ شهر مازندران کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۴ عامل افیونی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی قاچاقچیان موادمخدر شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این متهمان ۱۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در شهرستان بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی ۳ عامل افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.


او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری پاسگاه انتظامی حیدرکلا و انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدان ی، موفق به شناسایی قاچاقچیان موادمخدر شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این متهمان ۱۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

کشف ۲ کیلو و ۹۸۰ گرم هروئین در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی در خصوص انتقال مواد مخدر به شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، قاچاقچیان موادمخدر که قصد داشتند، مواد مخدر خریداری شده را از مرز‌های شرقی کشور با یک دستگاه سواری به شهرستان همجوار انتقال دهند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه، اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند، ضمن توقیف خودروی متهمان ۲ کیلو و ۹۸۰ گرم هروئین را آنان کشف کنند.

کشف ۴ کیلوگرم تریاک در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارازه با مواد مخدر این فرماندهی با هماهنگی قضائی در ۲ مرحله عملیات ضربتی متهمان را حین انتقال مواد مخدر با خودروی سواری و موتورسیکلت دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی سواری و یک کیلوگرم تریاک از بازرسی کیف راکب موتور سیکلت خبر داد و خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.