رئیس دبیرخانه شورای گفت و گوی خراسان رضوی گفت: اگر در قالب تفاهمات استانی تهاتر‌هایی صورت بگیرد، اقدامات قابل توجهی را می‌شود رقم زد و بدهی‌ها را تقریبا به صفر رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی رئیس دبیرخانه شورای گفت و گوی خراسان رضوی درنشست دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، گفت: در موضوع تهاتر بدهی‌های دولت و بخش خصوصی، در حوزه مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی تهاتر انجام می‌شود، اما در برخی دستگاه‌ها این موضوع امکان پذیر نیست و باید ببینیم چگونه می‌توان امکان تهاتر را در سایر حوزه‌ها فراهم آورد.

او افزود: کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان موضوعات حوزه بانکی را تهیه و اصلاحات پیشنهادی را نیز مطرح کرده است. پیشنهادات خوب و کارشناسی شده‌ای ارائه شده که نشان می‌دهد شورای هماهنگی بانک ها، با رویکرد کمک شبکه بانکی به حوزه تولید در این رابطه پیشگام شده است.

رئیس دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی ادامه داد: در خصوص ماده ۳۷ نه بانک و نه تامین اجتماعی و نه سرمایه گذار منتفع نمی‌شوند و هیچکس نمی‌تواند کاری کند. به نظر می‌رسد اگر فقط برای همان یک واحد که قرار است واگذار شود، تصفیه بدهی تامین اجتماعی انجام بگیرد، شاهد واگذاری و راه اندازی بسیاری از واحد‌ها خواهیم بود و مشکل شبکه بانکی نیز حل می‌شود و توامان تامین اجتماعی نیز به بخشی از مطالباتش دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.