مدیرکل راهداری استان سمنان گفت: تسهیلات بانکی به شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به منظور جبران خسارت ناشی از کرونا اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری استان سمنان با اشاره به اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای به منظور جبران خسارت ناشی از کرونا، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های آسیب‌دیده و ۶۰ میلیون ریال برای شاغلان حقیقی بیمه‌شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزارو ۷۰۰ نفر راننده در استان سمنان فعال هستند، افزود: حمل و نقل عمومی جاده‌ای خصوصاً رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل بخش مسافری آسیب شدیدی را ناشی از بیماری کرونا متحمل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: رانندگان، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری، شرکت‌های حمل و نقل و پرسنل آن‌ها می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات با مراجعه به سامانه کارا به آدرس KARA.MCLS.GOV.IR نسبت به انجام ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.