رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری ۵۴۸ تماس با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند و انجام 15 عملیات امداد و نجات در همدان خبر داد.

انجام ۱۵ عملیات از سوی آتش نشانی همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان   بیان کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۱ عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در ۱۹ خرداد بوده است.

او گفت: شهروندان همدانی دیروز ۵۴۸ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۵ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۸ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۸ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۶۷ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۱ مورد آتش‌سوزی شامل حریق پشت بام کارخانه در جاده تهران، سه مورد حریق خودرو در آرامگاه بوعلی، بلوار خوزستان و میدان امام حسین (ع)، واژگونی و نشت سوخت خودرو در بلوار کولاب و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار الغدیر، بلوار خرمرودی، بلوار ملت، سعیدیه، سنگ سفید و جولان بوده است.

او بیان کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی، نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار چمران و دو مورد مهار حیوانات در خضر و فقیره بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: آتش نشانی ، سامانه 125
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار