محمد درخشان به عنوان مشاور، نقش کلیدی در پیشبرد اهداف فدراسیون جودو خواهد داشت.

ائتلاف میراسماعلی و درخشان به سود جودوبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد درخشان بعد از دوری طولانی مدت از جودو، حالا به درخواست آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، به عنوان مشاور و رئیس شورای راهبری در این فدراسیون منصوب شد که نظر مثبت تعداد زیادی از اعضای این ورزش المپیکی را در پی داشته است.

با وجود اینکه گفته می‌شد میراسماعیلی اختلاف دیرینه‌ای با درخشان دارد، اما حضور دوباره این مدیر باسابقه در فدراسیون جودو ثابت کرد که برای حل کردن مشکلات از هیچ تلاشی نباید فروگذار کرد و حل معضلی که برای جودو اتفاق افتاده است، نیاز به خرد جمعی دارد.

با این حال برخی‌ها با چشم‌پوشی از منافع ملی و موانعی که بر سر راه فدراسیون جودو سبز شده است، سعی دارند حضور درخشان و سابقه طولانی مدت او را در جودو نادیده بگیرند. درخشان با کارنامه‌ای خوب در جودو بدون شک می‌تواند نقش پر رنگی در برطرف کردن مشکلات فدراسیون جودو داشته باشد و مطمئنا حضور دوباره او در فدراسیون یکی از بهترین تصمیماتی بود که میراسماعیلی می‌توانست در این چند وقت برای آینده این ورزش المپیکی اتخاذ کند.

میراسماعیلی به تنهایی در این چند وقت رایزنی‌های بسیاری با اهالی جودو و ورزشی کشور داشته است تا این فدراسیون را به هر طریقی که می‌شود به مسیر درست هدایت کند و باز هم نشان داد که همانند گذشته منافع ملی در تصمیماتش در اولویت اول قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا متخلف ، ناجی معرفی میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
نصرت
۱۰:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
محمد درخشان اگر در فدراسیون جودوی ایران مسئولیتی نداشته باشد در فدراسیون جهانی کاره ای نیست برای همین خود رو دلسوز معرفی کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چه کسی منصوری رو سرمربی کرد ؟ چه کسی از منصوری و ملایی حمایت کرد ؟ چه کسی سفارش اینان رو به رییس فدراسیون جهانی کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تمام پناهندگان و شاهدان فدراسیون جهانی توسط درخشان به فدراسیون جهانی متصل شدند تا علیه فد راسیون جودوی ایران در دادگاه CAS شهادت بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اینکه میراسماعیلی به تنهایی در این چند وقت رایزنی‌های بسیاری با اهالی جودو و ورزشی کشور داشته است تا این فدراسیون را به هر طریقی که می‌شود به مسیر درست هدایت کندصحیح ! اما مگر تاکنون جز درخشان و خودش شخص دیگری ، سکاندار جودو بوده که او حالا میخواهد به مسیردرست هدایت کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
جالبه اینها خودشون جودو رو منحرف کردند خودشون هم میخوان به مسیر درست هدایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
درخشان با امضای سرمربیگری منصوری و تحریک ملایی به عزیمت بعد از عزل خودش نقش کلیدی در پیشبرد اهداف فدراسیون جودو داشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نه اختلاف اینان سودی برای جودو دارد نه ائتلاف اینان . جودو دلسوز واقعی میخواهد که تاکنون نداشته
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۲۳:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
محمد درخشان با تیم رسانه ای قوی که وارد قضیه کرده اصرار دارد که مشکل تعلیق رو حل خواهد کرد اما جامعه جودو میداند واقعیت چیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مدیران ورزش سالهاست فریب این رفتارهای دوگانه درخشان رو نمی خورند
آخرین اخبار