۳۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران توسط راهداران تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان جلوگیری از ۳۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های استان، گفت: علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، در این مدت بیش از ۵۳ حکم تخریب برای این گونه ساخت و ساز‌ها نیز صادر شد.

او با اعلام این مطلب که اگر مانع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان نشویم در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون برای این سازه‌ها به زودی انجام می‌گیرد.

جهانیان گفت: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

او خواستار عزم و ارادة ملی همه مردم علی الخصوص مالکین حاشیه راه‌ها در زمینه پاکسازی حریم راه‌ها شد و افزود: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامد‌های ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محور‌ها و همینطور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محور‌ها که این مسائل می‌تواند در سطح وسیع‌تر عاملی در جهت رکود توسعه همه جانبه استان باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود:مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه می‌بایست نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.