هفته قوه قضائیه فرصتی برای جلب بیشتر اعتماد مردم است

بازرس کل استان یزد گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی جهت ارتقاء اعتماد عمومی آحاد جامعه نسبت به دستگاه قضاست.

قوه قضائیهبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام اکبر طالبی بازرس کل استان یزد در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت: مجموعه قضایی و دستگاه‌های وابسته به آن در استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود می‌توانند علاوه بر ایجاد یک حرکت جهادی در خدمت رسانی به مردم و الگو سازی از کار جهادی بخصوص در هفته قوه قضائیه سهم بسزایی در تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید داشته باشند.

او افزود: به منظور تحقق شعار سال که مربوط به اقتصاد کشور بوده و از مهمترین دغدغه‌های مردم بشمار می‌رود با تعامل دادگستری استان و سازمان بازرسی برنامه بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: تعامل و همکاری میان مراجع قضایی و اداره کل بازرسی استان، ماحصل آن ارتقاء سلامت اداری و حاکمیت قانون و پیشگیری از وقوع فساد در سطح استان است.

طالبی عنوان کرد: اگر بازرسی با این ظرفیت بالایی که دارد مورد عنایت و تقویت قرار گیرد، مسئله فساد که دغدغهرهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام شده به کمترین میزان می‌رسد.

بازرس کل استان یزد اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان یزد استفاده خواهیم کرد.

طالبی ادامه داد: هدف و رویکرد ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه تبیین خدمات دستگاه قضائی و سازمان‌های وابسته به آن در این ایام است.

او تصریح کرد: حضور در شبکه رادیویی و تلوزیونی استان، برپایی غرفه معاضدت حقوقی، اقدامات فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های تعیین شده در هفته قوه قضائیه در بازرسی کل استان است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.