جو سازی‌ها نباید مانع از مبارزه با قاچاق انسان شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جوسازی‌ها نباید مانع از مبارزه با پدیده قاچاق انسان شود، زیرا در همه کشور‌های جهان این موضوع یک جرم است.

ترحمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جوسازی‌های رسانه‌ای بیگانه در مورد حادثه خودرو اتباع غیرمجاز افغانستان گفت: رسانه‌های بیگانه، هر موضوعی را دست‌آویز اهداف رسانه‌ای خود قرار می‌دهند و این جوسازی‌ها نباید مانع از جلوگیری و مبارزه با پدیده قاچاق انسان شود، زیرا در همه کشور‌های جهان این موضوع یک جرم است و متناسب با قوانین با آن برخورد می‌شود.

او در خصوص حادثه اخیر آتش سوزی خوردو متخلف حامل اتباع غیرمجاز گفت: در توضیحاتی که در جریان سفر سفیر افغانستان به یزد در خصوص این حادثه ارائه شده، وی مجاب شد که باند‌های قاچاق انسان و راننده خودرو در این حادثه مقصر بوده که به دستور ایست پلیس بی‌توجهی کرده و تاکید کرد که باید مرز‌ها بیشتر کنترل شود.

ترحمی اضافه کرد: سیزده نفر به صورت غیرقانونی وارد کشور شده با یک خودرو تا یزد آمده و بدون توجه به دستور ایست پلیس از ایست و بازرسی رد شدند و با تیر هوایی نیز متوقف نشدند و از این رو آخرین راهکار، هدف قرار دادن لاستیک خودرو بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان تصریح کرد: این احتمال وجود داشت که شاید ۱۳ تروریست در این خودرو با اسلحه باشند و از این رو حتی اگر سرنشینان آن ایرانی هم بودند باید با آن‌ها همین برخورد می‌شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.