مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رشته والیبال در استان اردبیل از پتانسیل بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از پتانسیل و ظرفیت بالای والیبال استان خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این رشته ورزشی و با وجود علاقمندان بسیار در اردبیل، شاهد پیشرفت چشمگیر این رشته در استان در سال‌های آتی خواهیم بود.

او افزود: با انگیزه‌ای که در حال حاضر در بین اردبیلی‌ها وجود دارد و استقبالی که از این رشته ورزشی در استان شده است می‌توان برای سال‌های دیگر به صورت ویژه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: وجود بازیکنانی هم، چون حیدری در سطح ملی و کشوری می‌تواند کمک بزرگی در جهت استعدادیابی و توسعه رشته ورزشی والیبال در اردبیل باشد.

انوشیروانی ادامه داد: استان اردبیل با وجود بازیکنان خوب در این رشته می‌تواند در سطح لیگ کشوری فعالیت کند و تمام زیر ساخت‌های لازم برای این رشته در استان محیا است.

او با اشاره به اینکه ورزشکاران ملی و بین المللی ما باید از لحاظ افتادگی و فروتنی الگو و سرآمد برای جوانان و نوجوانان جامعه باشند گفت: ورزشکاران ما باید انگیزه، هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب داشته باشند تا بتوانند بصورت حرفه‌ای در سطح ملی و بین المللی فعالیت بکنند.

مدیر کل ورزش جوانان استان اردبیل در پایان گفت: امیواریم با تلاش و پشتکار و انگیزه ورزشکاران شاهدحضور قهرمانانمان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.