تعداد بیماران کرونا در استان بوشهر با شناسایی ۲۳۲ بیمار جدید از دو هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کرونا این روزها مرتب رکورد خود را در استان بوشهر می‌شکند.

امروز هم رکورد  دیگری در شناسایی مبتلایان به کرونا در استان به دست آمد و ۲۳۲ نفر دیگر به فهرست مبتلایان افزوده شدند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۲۳۲ مبتلای جدید گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان تا سه‌شنبه ۲۰ خرداد به دو هزار و ۱۰۰ نفر شامل هزار و ۱۸۴ مرد و ۹۱۶ زن رسید.

سعید کشمیری افزود: از ۲۳۲ مورد جدید، ۷۵ مورد در بوشهر، ۹ مورد در دیلم، ۳۱ مورد در گناوه، ۴۳ مورد در دشتستان، ۱۰ مورد در تنگستان، ۱۹ مورد در دشتی، ۲ مورد در دیر، ۱۲ مورد در کنگان، ۸ مورد در عسلویه، و ۲۳ مورد در شهرستان جم شناسایی‌شده‌اند.

کرونا در بوشهر

او ادامه داد: از ۲۳۲ مورد جدید، ۱۲۲ نفر خانم و ۱۱۰ نفر آقا هستند که یک آقای ۶۵ ساله و یک خانم ۳۳ ساله با بیماری زمینه‌ای از شهرستان بوشهر فوت شده‌اند.

آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد تا کنون ۲۴ نفر شامل ۱۳ زن و ۱۱ مرد در استان بوشهر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

برای سالم ماندن در خانه بمانیم

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۱۰۰ نفر) تاکنون ۷۶۷ نفر از آنان بهبودیافته‌اند، هزار و ۲۷۶ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۳ نفر دیگر نیز دوره درمانی خود را در بیمارستان سپری می‌کنند.

کشمیری بابیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم، تاکیدکرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک بدانند، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کنند، سفر نروند و در تجمعات شرکت نکنند.

امروز هم سخنگوی وزارت بهداشت، بوشهر را یکی از استان‌هایی عنوان کرد که در شرایط هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.