فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه سربازان برای برقراری امنیت کشور به ویژه در عرصه دریا آماده شهادت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید سید منصور موسوی نژاد از شهدای حادثه شناور کنارک در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان بیان کرد: همه سربازان ایران اسلامی برای برقراری امنیت و دور کردن استکبار جهانی از کشور به ویژه در عرصه دریا در صف شهادت ایستاده‌اند.

او افزود: شهادت برای کسانی که در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند و خانواده‌هایی  که صبر پیشه می‌کنند، توفیق بزرگی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم و ما همه این خصوصیات را در شهید سید منصور موسوی نژاد مشاهده کردیم.

خانزادی ادامه داد: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم.

عصر یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت هنگام انجام تمرین دریایی از سوی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و ۱۹ تن از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

پنج تن از این شهدا یعنی شهیدان ناوبان دوم مهدی رازی، شهید ناوبان یکم مصطفی پویان‌فر، شهید استوار یکم رضا دهقانی، شهید ناوبان سوم حسین سپهری اهرمی و شهید ناواستوار یکم سید منصور موسوی نژاد، از استان بوشهر بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
احسنت
با این کار جبهه دشمن در زمینه مانور رسانه ای شکست میخورد